mandag 27. april 2009

Nå sitter jeg på rommet og små depper. Jeg var oppe i tyskmuntlig tentamen før i dag. Det gikk faktisk overraskende bra! Og jeg har hatt en fantastisk helg! Fredag hadde jeg kristendom muntlig tentamen som gikk strålende! Så reiste jeg hjem og var hos Ole Johannes hele helga :D Var super-koselig!

Men faktisk jeg sitter her og depper. Coldplay er det som spilles av på rommet og været er grått. Jeg bør egentlig øve til matte tentamen som er på onsdag, men nå er jeg så lei av å øve til tentamener. Og ikke minst, jeg har lyst til å reise hjem igjen :-/ Jeg får ikke sett gutten min før 17. mai helga :O Og han er jo russ.. Så nå sitter jeg og depper over det..

Egentlig har jeg masse å glede meg til framover:
- Mallorca tur med klasse om under 1 uke
- Neste fri helg
- Snart skoleslutt
- Japan tur

Men nei, akkurat nå føler jeg de grå tingene har tatt litt overhånd. Så her sitter jeg og er melankolsk :P

Ingen kommentarer: