lørdag 26. desember 2009

Innlegg nr 100!

Wow, naa har jeg skrevet 100 innlegg paa bloggen min! Og dette innlegget nr 100 sitter jeg og skriver fra pcen paa hotellet vaart paa Gran Canaria!

Vi kom paa onsdagen. Da var det overskyet, litt regn og mye vind. Den dagen brukte vi til aa gaa litt rundt og titte. Torsdagen var akkurat samme type vaer, men vi hadde ca 1 time med deilig sol paa formiddagen. Da gikk familien fra hotellet, og hadde tenkt til aa gaa til Arguineguin, men det endte med at vi plutselig havna paa en golfbane, og maatte ta taxi tilbake hehe.

I gaar tok vi taxi til Arguineguin i stedet og tittet litt der. Det er jo omtrent bare nordmenn der jo! Norske butikker, eindomsmegler, fysioteraput og det hele! Vi gikk til Lyng stranda, og naar vi kom dit kom sola fram. Kjempefin hvit strand, uten vind. Saa vi laa der og solte oss en stund foer sola forsvant.

I dag har det vaert kjempevarmt, og ikke noe vind. Derfor tok vi en tur til Las Melonas trur jeg det heter, og la oss ned paa stranda der. Og det er der vi har vaert det meste av dagen. Deilig, har faatt litt farge ogsaa :)

Paa kveldene har vi tatt oss en tur ut og drukket paraply drinker :) I gaar var "diskoen" paa hotellet oppe. Var en gjeng fra Malmo der som lagde litt liv. Litt senere kom det en slangeman som hadde litt show. Etterpaa fikk de som ville holde slangene. Naa har jeg bilde av meg selv som holder 2 laange slanger og en liten. De er faktisk litt sote de slangene :) Ny og spennende opplevelse. Ble etterhvert kjent med noen svensker fra Stockholm. Koselig :)

Julaften ble saa klart ikke det samme som i Norge. I Spania feirer de mye storre 1.juledag. Vi spiste middag paa hotellet, og saa stakk vi ut og koste oss. I gaar var det litt mer formelt og litt mer pynta, og vi fikk champagne og damene fikk roser mens vi venta paa at bordene skulle bli ledig. Gavene tok vi dagen for vi dro.

Naar jeg kommer hjem skal jeg faa lagt ut noen bilder :) Maa si at det er deilig aa kunne gaa rundt i kjole og flipp-flopper igjen. Dette minner meg om Mallorca med klassen i mai. Det var kos!

Hasta Loego!

Ingen kommentarer: