søndag 9. januar 2011

Merethe har flytta inn på slottet!

Nå bor jeg i selveste slottet (eller har vel aldri vært noe slått, men et STORT herskapshus. Men vi får lov til å kalle det et slott :P). Liker rommet mitt, men er veldig kaldt - som alle andre steder her. Ikke det at det er kaldt her i forhold til Norge, men må innrømme at du føler deg litt kaldere når du må ha på deg like mye inne som ute. Forhåpentligvis blir det bedre. Forresten veldig fornøud med de nye romvenninne mine også :)

I dag har det vært en kjempefin dag! Så klart vi merker at vi er i England - to regnskurer på en dag, men fra kl 13.30 har været vært kjempefint. Jeg gikk en tur aleine og det var så deilig! Grønt gress, du trenger ikke å ha på deg like mye klær som hjemme, fuglene synger, nydelige farger, blå himmel, sauer, kaniner hoppenes rundt, nydelige refleksjoner i dammen. Rett og slett herlig! Dette føles som våren.

Konklusjon: Det er deilig å være tilbake :)

PS. Hvis dere ser på bloggbildet mitt av slottet bor jeg i hjørnerommet (det eneste hjørnet som syns). Tre avlange vinduer. Ett på høyre side og to på venstre side. Nydelig utsikt! Senga mi ligger rett under hjørnevinduene (og takk og pris ved ovnen så det blir litt varmere)

Ingen kommentarer: