lørdag 4. juni 2011

Wow! Skal si jeg har vært opptatt i det siste! Føles som en evighet siden at jeg var på konf.leir som forøvrig var veldig gøy!

England var kjempekoselig!!! Det var så gøy å treffe venner og bekjente igjen, jeg fikk bo gratis i en nydelig leilighet og jeg fikk til og med spilt Netball fordi Heather var så snill og arrangerte en ordentlig kamp med det lokale teamet bare fordi jeg kom! Stillinga ble 22-23 til de. Men er overraska over at vi gjorde det så bra!

Dagen etter jeg kom hjem fikk jeg besøk da, og vi hadde noen veldig fine dager på hytta selv om det var meldt pøsende regn. Etter å ha levert de på gardermoen tok jeg og lizzie og dro tilbake igjen på hytta. Deilig å ha noen dager å bare lese og slappe av i sola. Fornøyd over at vi fikk lest både bibel og kristen litteratur. I dag tidlig når jeg skulle kjøre henne ned til stasjonen ville ikke bilen starte. Heldigvis hadde vi en snill nabo som var villig til å kjøre. Typisk var det at når vi kom tilbake og han skulle hjelpe meg å starte funka det xD Jeg ble et par timer til og nøyt sola. Tok til og med et bad på morran.

Men det mest spennende er at nå skal jeg til England igjen i Juli for en helg og besøke kirken jeg skal utplasseres/jobbe i til neste år (mest sannsynlig!). Nå har jeg sendt mail, skypa med pastoren 3 ganger og hatt skype samtale med ungdomsarbeiderne i kirka og det virker lovende. Gleder meg som en unge. Håper virkelig at det er stedet for meg for jeg føler at Gud vil bruke meg der :)

2 kommentarer:

Susanne sa...

Likte bildene, spesielt det nederste. Høres ut som du har har det fint :) klem<3

Kathrine sa...

Så koselig at du vil være med på give away'n min, lykke til!