torsdag 22. mars 2012

Du store min som tiden flyr, nå er det tid for eventyr

(Jeg fant Mummitrollet sin theme sang på youtube på engelsk! :P )

Wow, som tiden flyr! Jeg har ikke sendt ut nyhetsmail på lenge fant jeg ut, så det må jeg se å få gjort noe med. Men jeg innså plutselig hvor fort tiden faktisk flyr! Jeg snakka akkurat med min gode venn Hanna som fortiden er voluntær i Bolivia. Det føles ut som om ho dro forrige uke, men plutselig innså vi at ho har vært borte en måned!!

I går hadde vi super-dupert-vær! Jeg lå og leste i boka mi "No compromise" i 3 timer ute i sola. Handler om livet til Keith Green en kjent kristen musiker. Veldig bra bok! Så bestemte jeg må for å gå på en prayer walk til Jenny cliff for å se hvor lang tid det ville ta meg å gå dit. Hele turen ville nok ikke tatt mer enn 1 time hvis jeg ikke hadde hatt endt opp å snakk med tre forskjellige eldre herremenn på turen. Vittig! Til alle sammen begynte vi å snakke om Norge, hva jeg gjør i England, det fine været etc.

På lørdag har jeg invitert noen av ungdommene ut på pizza, for så å gå til "The Net" sammen (ungdoms Gudstjeneste for alle i Plymouth). Og ser ut som om de fleste av de kan komme som er supert. De hadde vanskelig for å tro at pizzaen var gratis, men kirken har altså sagt ja til å spandere ;-)

Og jeg har akkurat funnet ut at jeg kanskje kommer en tur hjem til Norge for å være leder på konf.leir. Enten i slutten av april el midten av Mai. Siden jeg er leder på leir og fordi jeg har lov til å bruke 2 uker på misjon kan jeg dra uten å bruke av ferien min ser det ut til. (Så klart jeg kan ikke bli kjempe lenge). Men jeg gleder meg til å være leder igjen :D

Ellers har jeg vært så heldig å få to pakker denne uka :D En fra mamma og et fyllt påskeegg fra bestemor. Tusen takk!!! Så nå gomler jeg norske gode freia påskeegg. (klarte å smelte de fra mamma, men de smaker liker godt). Så venter jeg på pakka fra amazon igjen. Har bestilt filmen "Jesus Christ Superstar" fra år 2000 (etter Kristus hehe), trådløs kontroll til kameraet mitt for å ta bilder og Poi - se filmen under. Jeg har da altså ikke bestilt med flammer med med et orange sjal/skjerf ting i stedet. Kim, en venn av meg, er veldig flink til det så fikk lyst til å lære meg det :)


1 kommentar:

Hanna sa...

Å, det var så koselig å høre mumisangen altså! Den kommer til å sitte på hjernen resten av dagen:)
Og gjett om jeg fikk lyst på påskeegg nå! Tror jeg må be om noen hjemmefra jeg også;)

Ha det fortsatt fint i England Merethe, og keep up the good work!
klem<3