onsdag 4. april 2012

I love playing the piano!



I dag tidlig hadde jeg frokost på "river cottage" (http://www.rivercottage.net/) sammen med Tracy, Pete, Gloria, Kate, Harry og Joseph (bildet over er av Harry og meg). Nam nam! River cottage har hovedsakelig organsisk mat og ingredienser fra nærmiljøet. Var nam nam og smake ordenlig brød igjen (og når jeg sier ordentlig mener jeg brød med normalt størrelse på skivene, som smaker godt og litt og tygge i som man faktisk blir mett av). Var kjempekoselig der! Gammeldags og du kunnse se at de bakte og lagde maten. De hadde også en liten butikk hvor man kunne kjøpe masse ost, brød (Pete kjøpte et brød til meg :D Hadde aldri trodd at det kunne gi meg så mye glede haha), sjokolade, bøker, kjeks etc. Fint sted :)

Etter det planla jeg litt for søndag før jeg stakk opp til kirka. Tok først og dansa litt poi og så inntok jeg pianoet...


I går var jeg på biblioteket og byttet ut "book 1:Primer" til bok nr 2 og nr 3. Så etter først å ha spilt litt lovsanger satte jeg meg ned med bok nr2. Etter ca 2 timer måtte jeg stoppe fordi fingrene mine var blitt for kalde! Ah, som tiden flyr når jeg spiller! Må være favoritt instrumentet rett og slett fordi man ikke blir sliten på samme måte som med f.eks trompet - og man kan spille alle noter like bra. Og det gir meg ny energi :) Og det beste er at jeg merker at jeg har blitt en god del bedre til å lese f-nøkkel nå som jeg har begynt fra begynnelsen. Yey :D Forhåpentligvis etter dette året kan jeg spille fra lovsangsbøkene :)

En ting er sikkert - piano ferdighetene mine har blitt en god del bedre i år. (Og bedre skal det bli ;-) )



Mia og meg! Skjønne jenta. Hihi og hver gang ho sier "nei" sier ho faktisk "nei" istedet for "no" mohaha (altså det høres mer norsk ut enn engelsk)

I morgen kommer Stacey på besøk! Ei venninne som jeg ble kjent med fra Bibelskolen som bor i England :D Ho blir til mandag. Vertsfamilien er borte i de dagene så vi får huset får oss selv. Og siden Stacey kommer i morgen er det på tide for meg å rydde rommet. *kremt kremt*.

Ingen kommentarer: