tirsdag 9. februar 2010

Hva har skjedd i dag?

I dag ble jeg vekket av husmor som prøvde å finne ut hvor en annen hadde sovet i natt. Jeg var sikker på at jeg hadde forsovet meg! Men så kom jeg på at jeg hadde muntlig tentamen og kunne sove litt lengre. Men det var i alle fall første gangen jeg har blitt vekket av husmor :P

Hadde som sagt historie tentamen i dag. Tror det gikk greit, men har likevel en litt dårlig følelse. Etter den daffa jeg på rommet. Jeg gadd ikke å gjøre noe annet.

I kveld var jeg på bibelgruppe hjemme hos ungdomsarbeideren våres. Det er rett og slett kjempe koselig. Vi spiste kake, pops, og is. Leste i matteus kap 3 og 4 og snakket om masse vi lurte på. Vi har til og med fått to nye medlemmer :) Siste medlem ble med ved en tilfeldighet fordi vi trenge en sjåfør til. Og det var tydligvis ikke tilfeldig :)

Ingen kommentarer: