onsdag 3. februar 2010

I S O L A S J O N


Nå vil jeg bare i s o l e r e meg å gå i v i n t e r d v a l e. Jeg orker ikke å tenke på:
- mulige lekser som sannsynligvis bør gjøres
- ting som er lurt å gjøre
- den store skittentøyskurven min med klær
- rommet som ikke rydder seg selv.
- alle håndklærne på badet som må vaskes
- forskjølelse, hoste, sykdom og vaksine
- hva jeg skal gjøre fredag og lørdag
- tentamen på tirsdag
- omtaler som må skrives
- 3.klasse underholdningen om ikke så lenge.
- at jeg bør begynne å trene
- at jeg bør slutte å spise så mye søtt
- alle mulige emner som kan reflekteres på tusen forskjellige måter, med tusen forskjellige synspunkt.
Nå låser meg inn på rommet så kan verden ha det så godt!



Øverste bildet: Hvordan bilen så ut når jeg kom tilbake etter helga hjemme.
Nederste: Det svarte i midten er bilen...

Ingen kommentarer: