søndag 21. september 2008

Kosehelg med venner :)


Lørdag den 20 ble Lizzie, Kristine Kjenstad, Camilla og jeg med Johanne hjem, og overnattet til søndag, altså til i dag. Det var kjempe koselig! Det ble forresten andre gangen min i Kristiansand haha xD

Lizzie måtte bære Kristine fra bussen og hjem til Johanne for hun hadde nemlig klart å tråkke over før vi dro.

Når vi kom fram lagde vi taco. Kjempe godt, snakka en del og kl 9 dro vil på lovsangsmøte i domkirka i Kristiansand. Fy søren så mye folk og så mye liv. Og i en statskirke! Det skulle man ikke tro. Var noen som snakka om at vi sikkert var 1000 folk, og masse av det var ungdommer! Var uansett et kjempe bra møte, og flere ble helbredet :) Jesus er best!


Etter det snakka vi en del med folk, og vi fikk møte noen av vennene til Johanne. To av dem blei med oss hjem etter på. Kjempe kos! Så spiste vi litt under halvstekt brownies og is. Nam nam :)

Etter hvert sovnet Kristine på sofaen, de andre dro hjem og vi som var våkne gikk ned og la oss på rommet til Johanne. Camilla, Johanne og Lizzie prøvde litt klær, mens jeg hadde lagt meg så godt under dyna med pus oppå at jeg heller ville kose meg der.







Etter det sovnet Camilla mens Johanne, Lizzie og jeg leste horoskopene våres i enn sånn bok fra TL klubben. LOL sier jeg bare. I følge den så liker ikke jeg å kjede meg og slappe av, og vil helst gjøre alt. Jeg er veldig glad i å slappe av, men jeg er gjerne sånn som vil gjøre flere ting på en gang. F.eks se på Brødrene Dal og brodere samtidig xD Så kan jeg visst oppfattes overfladisk, og mottoet mitt er: Alt til sin tid - gjerne alt samtidig eller noe sånt no. Er så trøtt så husker det ikke helt nå. Og Yndlingssportene mine er visst Badminton, tennis og en ting til.



Lizzie fikk høre at hun kunne stoles på siden hun nesten aldri hørte etter, at hun elsket å shoppe, og yndlingsaktivitetene hennes var lesning, tegning og maling.

Johanne husker jeg bare var så sur siden horoskopet hennes sa at yndlingsfargene hennes var gult og gull hehe. Og i følget horoskopet hennes tenkte bare løven på seg selv - meg, meg, meg, og at Løven alltid ville settes i fokus pluss en del til. Haha

Vi sovnet til slutt da (jeg sovnet før dem. Men jeg våkna en del ganger, og en gang så jeg rett inn i trynet på katta haha xD). I 1-tida spiste vi verdens beste frokost. Varme baguetter med nugatti og noen med gulost (altså det var deg jeg valte). Kjempe godt. Så drakk vi kakao til (i motsetning til Lizzie som drakk solbær toddy).

Faren til Johanne kjørte oss tilbake igjen til Borgen. Var bare en kjempe koselig helg! :D Men jeg må si at jeg er ganske trøtt nå gitt xD





























Ingen kommentarer: