fredag 19. september 2008

Tyskland fan, jeg? Hva får deg til å tro det?


På lørdag hadde russen satt i gang misjonstivoli. Det vil si at de hadde masse leker for barn, og pengene går til barna i Etiopia. Kjempe bra idè og veldig vellykka! Men så har det seg nå slik at det var en liten "bod" med ansiktsmaling der også. Og med litt hjelp fra Lizzie og et lærerbarn ble resultatet slik:



Er det ikke nydelig??! Jeg tror ingen var i tvil om hvilket land jeg er et lite fan av. Og ikke nok med det til kvelds måtte jeg jo ta på meg "tysk stæsjet mitt" hehe. Her ser dere et resultat av det:




Det er litt stilig da!
Jeg har skikkelig lyst til å lære meg flytende tysk. Egentlig skulle jeg til Tyskland en tur i hstferien, men trur ikke det blir noe av likevel :( Jaja..

Slik så jeg i alle fall ut når jeg skulle ta av meg sminka haha:

:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh. Jeg elsker også Tyskland :D
Jeg tror jeg nesten ikke har noen andre venniner som gjør det!
Skal kanskje til Berlin i påska. Åååh. Jeg gleder meg!

:D Marie