torsdag 1. januar 2009

Godt nyttår!


Når jeg begynner å skrive det er vi allerede 2 timer inn i det nye året. 2009. Tenk deg det, det har gått et helt år! Jeg må ærlig innrømme at det har gått fort. Jeg syns det ikke er lenge siden jeg begynte på videregående, og nå er jeg halvveis.

For å være helt ærlig husker jeg ikke alt jeg har vært med på i år, men jeg kan jo prøve å ramse opp litt og muligens få inn litt bilder (inspirert av Lizzie). Muligens kommer det noen endringer her etterhvert ;)

- Januar:
- Impuls i Stavanger


- Februar:
- Var på vinterferie på Lillehammer sammen med mamma og broren min.


- Mars

-Stjerner i sikte

- Feiret påsken på hytta sammen med bestemor og bestefar, mamma og søsteren min Monica


- April

- Mamma og jeg flytter inn i ny leilighet i Ski/Ås



- 22 april får jeg en lillebror, Mikael :)

- KLM fanklubb feirer 20 års jubileum på Frogner kino

- Birgitta og Merethe lager "wannabe" modellbilder

- Mai

- Klassetur England og Skottland

- Oldemor feiret 98 årsdagen sin

- 17 mai feires i Grimstad

- Kom opp i engelsk skriftilig eksamen :-/

- Juni

- Vi selger huset på Knapstad

- Skoleavslutning

- Jobber

- Jeg fyller 17 år

- Ivar, Mamma, Monica, Morten og jeg reiser på hytta i Halden noen dager

- Juli

- Reiser på en uforglemmelig språkreise til Lindau i Tyskland

- Jobber

- August

- Hyttetur med Tina

- Tina og jeg finner på masse gøy sammen før jeg reiser tilbake på skolen

- Skolen starter og jeg er blitt andreklassing

- September

- Jentekveld hos Johanne

- Oktober

- Skjedde sikkert noe spennende

- November

- Reiste til Köln i høstferie nr 2 med noen slektninger.

- Bad-Taste party

- Desember

- Julemusikkcafè hvor Anders og jeg var konfransierer igjen

- Lizzie og jeg hadde jentekveld med film, godteri og masse bilder.

- Juleferie. Vært hjemme, og jobba

Legger ut litt bilder etterhvert




1 kommentar:

Unknown sa...

Ser ut som du har hatt et kjempefint år, Merethe! Håper dette året bra òg!:) Godt nyttår!