torsdag 18. desember 2008

11. desember

Den 11 desember hadde vi siste tentamen, som var matte. Og siden det var siste tentamen fant Lizzie og jeg ut at vi skulle kose oss skikkelig, som en julegave til hverandre. Vi haika ned til byen, titta litt og kjøpte pizza og masse godteri! Så klart så glemte vi jo andre ting vi skulle kjøpe som shampo o.l., men det er en annen sak.

18.30 satte vi på ovnen på HB3, og et kvarter seinere stod pizzaen i ovnen. Når pizzaen var ferdig spiste vi og så på hjemme alene 3. Hehe dødsvittig film xD Vi tok så klart en del bilder også. Vi bestemte oss for å være litt fjortisser denne dagen.

En liten stund seinere spiste vi godteri og så på hjemme alene 4. Det må være en av de dårligste filmene jeg har sett. Det skal liksom være samme personer som fra film nr 1. For det første er det INGEN av dem som ligner. Guttungen ser jo 2 år yngre ut enn forrige når han skal være 1 år større. Så må jeg ikke glemme at han spiller dødsdårlig! Så den anbefales ikke. Vi vurderte å slutte å se på den før den var ferdig, men jeg her sånn at jeg må se en hel film når jeg først ser. Så vi så den ferdig da.

Når den var ferdig var vel klokka rundt 1 på natta. Så vi tok på oss nisseluer og tok masse bilder. Halv 2 stakk vi ut og tok masse bilder der. Ved et tre, foran stabburet, på gresset, ved utstyn trappa og hovedbygget. Var vel ute tre kvarter. Var kjempe koselig. Så gikk vi i seng ca kl 3. Så det ble ikke så mange timer søvn. Men det var kjempe koselig!!

PS de første bildene er tatt sist...






























1 kommentar:

Unknown sa...

Synes også at Home Alone 4 suger! Virka som dere koste dere veldig! God jul!!!! :D