lørdag 13. desember 2008

Jul og skole

På tide med en oppdatering igjen gitt. Har tenkt på det lenge nå, men aldri kommet så langt.

ENDELIG er jeg ferdig med alle tentamener! Hadde fysikk tentamen den 5.12, kjemi 8.12, nynorsk 9.12 og matte den 11.12. Du kan tro jeg er lei nå! Jeg her ikke lyst til å ha en eneste realfagstime til i hele år!! Det eneste jeg har gjort de siste ukene er å pugge realfag. Hva er det for noe liv?!

Så nå er det deilig å være ferdig med alle tentamene! Men så har vi så klart gymtester på tirsdag, og i dag fikk vi vite at vi skulle ha tro prøve på onsdag "kjempe gøy". Jeg som hadde håpa på å ikke måtte pugge til en eneste prøve til å år. Det er ikke noe jeg kunne tenkt meg mindre nå ass.

Heldigvis er det snart juleferie. På fredag reiser jeg hjem igjen. Vi slutter 11.35, men jeg og Hanna vurderer å ta siste time fri (vi har nemlig fri timen før det), så vi kan ta bussen som går 10.50 fra Grimstadl Vi gjorde det forrige helg også når vi skulle hjem. Var skikkelig deilig. Men vi ble 1,5 time forsinka da, pga en ulykke. Men det ville vært veldig deilig. Da er jeg hjemme 4 timer før (hvis bussen er i rute vel og merke).

Jeg skal innrømme at jeg ikke har kjøpt en eneste julegave enda. Men jeg holder på å lage en da :) Siden jeg ikke skal kjøpe til noen på Borgen (da må man plutselig gi himmla mange julegaver!), kan jeg kjøpe resten når jeg er hjemme. Oii, kom akkurat på at jeg må kjøpe julegave til Marlene :O Jaja

Skal forresten skrive et innlegg til (langt innlegg) om julegaven Lizzie og jeg gav til hverandre hehe.

:)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Er enig med deg! Skikkelig lei skole nå! Skal bli deilig med juleferie! Se opp for nye innlegg på min blogg også:D

Merethe sa...

Skal ta en titt ;) Har lagt deg til på blogglista mi, så ser når du oppdatere ;)