tirsdag 2. desember 2008

Snø!

Det er helt utrolig. I går våkna jeg (kvart over 8 vel og merke.. Noen som forsov seg litt?!), og kasta på meg klærne, og i det jeg skulle sjekke etter om det kom til å bli en varm soloppgang (som vil sa at joghurten min i vinduet ville bli varm), så jeg plutselig at taket var hvitt! Det var faktisk ganske mye snø ute!

Tenk så gøy da, snø første desember :D Kom jo som bestilt! Jeg håper egentlig at det blir litt kaldere fordi snøen begynner allerede å smelte litt. Tenk det, snart er det jul! Jeg klarer faktisk ikke å få den julefølelsen helt over meg. Selv om det pyntes med julestjerner, julestaker, nisser og masse lys, og hører på julemusikk. I går var vi også en gjeng som så på The julekalender, leste første luke i julemsteriet av Jostein Gaarder, og så på jul i blåfjell. Var kjempe koselig! Men jeg har fortsatt ikke julestemning. Det kommer vel etter tentamene tenker jeg ;) Det er alt jeg egentlig må konsentrere meg om nå (og matte prøva på torsdag :S)

Men i dag har det faktisk 2.desember. Tenk det. Om 19 dager kan jeg egentlig ta teoriprøva :O Men det tar vi på siiikt, og om 22 dager er det julaften :O

Husk å se på julekalendere alle sammen ;P

3 kommentarer:

Bruker sa...

Jupp, tia går fort! Btw, har du mange fæle bilder av meg fra fredagen? Må ta en date og glo på dem ;) hehehe

Unknown sa...

Så dumt at du ikke har fått julestemning da :(
Det har jeg og jeg gleder meg til jul! Men vi har heldigvis ikke tentamen før etter jul :):)

Merethe sa...

Heldiggriser ;P Men nå får vi alle fall en ferie etter tentamene da :P