onsdag 26. november 2008

Oppdatering








Okay Sveinung, jeg innrømmer at jeg bør oppdatere litt. Og i motsetning til deg så er jeg ikke så flink til å oppdatere hehe. Men nå skal jeg i alle fall skrive litt da.

Grunnen til at jeg ikke har oppdatert på en stund er vel rett og slett den at det ikke har skjedd så mye og at jeg er lat!

Som sagt har det ikke skjedd så mye den siste tida. Men i helga var jeg hjemme en tur. Det var koselig. Lørdag morgen fikk jeg opplæring i min nye jobb på et aldershjem. Det var faktisk veldig koselig :) Etterpå var jeg hos pappa og besøkte lillebror. Pappa har kjøpt seg speilrefleks kamera så jeg testa så klart ut det. Ble drit bra bilder! Så spilte jeg litt på trompeten i helgen. Jeg har bestemt meg for å ta opp spillinga litt. Er jo flere år siden jeg egentlig har spilt. Låter faktisk ikke så værst til å være så lenge sia! Så spilte jeg masse the sims 2 da. Jeg er blitt hekta jeg xD

Men så reiste jeg tilbake igjen da. Og disse dagene her har jeg egentlig bare vært på skolen, som ikke har vært så spennende, og vært på rommet. Jeg mener det, jeg har omtrent vært på rommet 24/7. Jeg har faktisk ikke giddi å være særlig sosial. Jeg har nemlig begynt på en ny og spennende bok som heter "Min datter tro". Men nå er jeg snart ferdig, så da kommer jeg meg vel litt ut igjen. Men nå begynner snart tentamene også. Huff jeg gruer meg.. Men jeg får ta en dag av gangen.

Kose dere ;P

Ingen kommentarer: