lørdag 1. november 2008

Gla' nyhet

Yeay, jeg har en glad nyhet! JEG HAR FÅTT BYTTA BATTERIER I KAMERAET MITT :D Jeg har ikke fått opp deklset til batteriene i kameraet på flere uker nå. Men så skulle jeg vise det til min stefar. Tror du jaggu ikke at det gikk! Jeg var jo innom en fotobutikk i Grimstad. Der fikk de det ikke til, selv har jeg prøvd mange ganger. Men nå gikk det endelig! Det passa perfekt, for da kan jeg ta med meg mitt eget kamera til Tyskland. Vi har fått som oppgave i Tysktimen å ta bilder i ferien, så da må jeg nesten ta noen i Tyskland når jeg skal være der halve ferien!

På grunn av dette med kameraet får jeg desverre ikke lagt ut noen bilder. Men etter ferien kommer det nok. Ja, jeg bør kanskje nevne at vi har en høsterien nr 2 denne uka ;P Utrolig deilig med ferie igjen. Håper bare jeg klarer å la være å tenke på skole. Men jeg har i alle fall ikke med meg noen bøker.

I morra reiser jeg til Köln :)

2 kommentarer:

Kristine sa...

Ojsann, så bra at du fikk opp "batteri taket."
Du må virkelig kose deg på turen!
Kleder meg til det kommer ut bilder :)

Merethe sa...

Takk:)

Ja, nå får jeg se å ikke legge ut noen bilder o.l. :P