søndag 26. oktober 2008

Foreldrefest!




Jeg har en god nyhet! Kameraet mitt er kjøpt i Norge :D Så da får jeg kanskje og forhåpentligvis fikset det! Bildene på bloggen er det altså ikke jeg som har tatt, men hentet fra Drottningborg sin hjemmeside ;P

Men nå får jeg oppdatere litt om Borgen livet igjen. I går var det foreldrefest. Mamma og min stefar reiste ned til Arendal på fredag, så kom de opp hit i går. Vi hadde skolen den helga så jeg gikk litt før, så jeg kunne reise ned til Grimstad og handle litt med de. Kjøpte en del mat og godteri hehe :P

Så hadde mamma satt opp lærersamtaler med 4 (av 6) lærere. Ble med på alle jeg hehe. Vet jo aldri hva mamma kan finne på å si! Haha jeg fikk vite mye spennende om meg selv xD Men jeg fikk mamma til å kjøpe høytalere til meg og ta dem med ned hit. Så nå har jeg fått meg noen logitech høytalere :D Digger de!! Pass på folkens, nå blir det tysk for full guffe haha!

Kl 18.00 begynte "festen" i møtesalen. Det ble holdt noen taler, og senere sang koret. De var veldig flinke!! Legg forresten merke til den fine sokkekombinasjonen deres ;) Ja, så er det viktig å få med seg at de kalte seg non-stop hehe



På bildet under ser dere litt mindre enn halvparten av de som var der. Hvis dere ser litt sånn midt i bildet ganske langt foran ser dere meg og Lulu som er linselus haha.


Etter det i gymsalen var det kake og kaffe i møtesalen. Det var bare verdensbeste kake!!!! Syns jeg overhørte at det var snickers kake. Det kan nok stemme det. var nemlig peanøtter, fromasj, karamell og sjokolade i den, og sjokolade glasur. DEN burde dere ha smakt ass.

Så viste russen særemne sitt på kvelden. Jeg hadde allerede sett det jeg da, så jeg satt heller på rommet mitt og hørte på musikken mens mamma og Ivar så på det.

Har vært en veldig koselig helg :)

3 kommentarer:

Bruker sa...

sikker på at du mener sneakers-kake og ikke snickers-kake? Sneakers er nemlig sånne litt store hiphop-sko ;) Synes ikke det passer i kake nemlig... hehehe

Merethe sa...

Ops xD Får se om jeg ikke får fikset opp i det da xD Men var det snickers kake? :P

Anonym sa...

hei =) eg har kje facebook eller internett for tiaa saa masse, saa eg bare skriva adr mi her.. Assaa kan du gi an te Rous aa alle andre saa vil ha an? Faar eg har som sakt minimal tillgang paa interenett naa si eg e paa probation (igjen) hehe.. Uansett, den nye familien e fantastiske. Eg elske aa ver her =)
Iselin Urdal Nygard
1665 10th avenue
54812 Barron, Wisconsin

Hope alt gaar bra me deg. Savne deg + Borgenlivet =) hehe.. Kjempe gla i deg mumseklump!