onsdag 15. oktober 2008

På tide å oppdatere litt igjen..

Først og fremst kan jeg jo meddele en tanke som slo meg en dag. Helt siden 3-4 klasse har jeg vært fast bestemt på å ha realfag. På den tiden ville nemlig jeg forske (jeg hadde lyst til å blande forskjellige ting i sånne kjemiglass og se at det sprengte :P ), og da fortalte mamma meg at jeg måtte ha matte, fysikk og kjemi. Ikke det at jeg viste så mye hva det forskjellige var, spesielt ikke fysikk. Men siden det har det vært bestemt, selv om yrkene har bytta litt fra forskjer til veterinær, psykiater og nå lege. (For å bli psykiater må man utdanne seg til lege). I alle disse yrkene her trenger man realfagene, i tillegg så kan man jo forske i alle sammen og ;) Så jeg har egentlig hatt fagene klart for meg i litt over 8 år :O

Men over på noe annet. JEG FÅR IKKE BATTERIENE UT AV KAMERAET MITT!! Jeg begynte å få dårlig batteri på kamerat, så skulle jeg ta ut batteriene, men trur du jaggu ikke at det er ett eller annet som har hengt seg?! Hvis dere ser på det nederste bildet ser man en grå skyve knapp. Den knappen får jeg ikke helt bort, så den vil ikke åpne seg. Flere har prøvd, så jeg stakk ned til fotobutikken i Grimstad, så prøvde de der. De fikk det ikke til de heller. Jeg kunne sende kamerat til reperasjon da, men det koster mellom 1000-2000 kr, så det var jo ikke noe hu dama anbefalte. Da kan jeg jo like så gjerne kjøpe noe nytt. Ho trudde kanskje det kunne gå på noe garanti eller reklamasjonsgreier. Men problemet er at jeg trur kameraet mitt er kjøpt i Tyskland. Buhu. Jeg som alltid har vært så glad i kameraet mitt :(




I dag ringte de faktisk fra jobben jeg søkte på for flere uker siden, og jeg kunne bare sette opp når jeg kunne jobbe. Jeg tolker det som om at jeg har får lov til å jobbe der jeg ;P Det blir forresten på gamlehjem som. Hva heter det nå igjen. Pleiemedhjelper trur jeg det er. På det stedet jeg vasket i sommer ;P Satser på at det blir koselig :) Men da får jeg mindre ferie da :-/

Ingen kommentarer: