mandag 20. oktober 2008

Tokio hotel

Nå har jeg faktisk begynt å like tokio hotel! :O De første gangene jeg hørte de, må jeg si at jeg ikke akkurat likte de. Det kan jeg helt og holdent innrømme. Men så hørte jeg på durch den Monsun noen ganger, og jeg bestemte meg for å laste ned noen av sangene. Og jeg hørte mer og mer på Durch den Monsun, så begynte jeg å høre litt på de andre også. Sangene passa veldig bra til det humøret jeg var i, og noe har jeg blitt litt små hekta. Min yndlingssang nå i det siste har faktisk vært "vergessene kinder".

Jeg veit ikke helt hvordan jeg får lagt opp video ennå, men her kommer i alle fall to linker ;P

Durch den Monsun
- Tokio Hotel
Vergessene Kinder - Tokio hotel

Men bare så det er sagt så er jeg ikke like stor fan av "personene" hvis det gav dere noen mening. Jeg f.eks bare ett navn og det er Bill ett-eller-annet på K. Personene er litt snåle, men musikken er ikke så værst ;P

Jeg kikka forresten litt inne på nettet nå om dem, og da er det en side som heter herregud.com som har lagt ut et helt idiotisk innlegg om dem trykk her. Først klarer de å påstå at Bill faktisk er jente, og tror du ikke at de har konfiskert alle mp3 spillerne på skolen, og de mener at musikken gjør så at barna ikke tror at jorda ble skapt for 6000 år siden. Det er greit at vi tror at Gud har skapt jorda, men går da ikke an å finne ut selv om man tror jorda er skapt for 6000 år siden eller flere millioner år siden?! Hovedpoenget må jo være at det er skapt av Gud?! Det står også at de som hører på dem ofte er opptatt av dypere spørsmål som eksistens og kjærlighet. Men er ikke det bra da? Nei huff, dere MÅ lese artikkelen selv!

Men nå må jeg begynne å øve til gymprøva i skal ha i morra (Død over alt som heter skole og prøver ass!). Så er det bibelgruppe i kveld, som jeg må forberede meg litt til også..

Jaja, snakkes :)

1 kommentar:

Anonym sa...

elsker musikken :)