tirsdag 7. oktober 2008

Arrg

Nå er jeg dritt lei skole! Jeg har matte prøve på torsdag, og jeg har egentlig ikke lyst til å åpne matte boka en gang. Men så veit jeg etter på at jeg kommer til å angre.. Ferien er akkurat over, og jeg kan ikke vente på en ny en!! HELDIGVIS har vi en uke fri i november. Først var jeg litt sur over at vi ikke heller fikk en uke lengre juleferie, men det hjelper litt på motivasjonen at det ikke er Så lenge igjen til neste ferie. Takk og lov for det!

Men på torsdag reiser jeg hjem igjen. Må ta meg fri både fredag og lørdag (må si at det er litt kjipt med en ekstra fraværsdag pga lørdagsskole!). Oldemor døde nemlig på begynnelsen av høstferien, så jeg skal i begravelse til henne :( Ganske trist, men ho blei hele 98 år så ho levde jo et langt liv. Tenk, ho har opplevd begge verdenskrigene :O Jeg skal visst si noen ord i begravelsen også. Egentlig hadde det vært litt koselig å spilt i den, men siden jeg ikke har spilt på år og dag nå får jeg vel droppe det.

Jeg spilte faktisk på trompeten til mamma når jeg var hjemme i ferien. Det var faktisk veldig gøy, selvom det låt nokså dårlig kan man si. Håper det ikke er lytt hos oss assa. I så fall syns jeg synd på naboene. Men jeg savner flygelhornet mitt litt. Var så fin lyd i det.

Men nå får jeg se om jeg gidder å gjøre ferdig de repitisjonsoppgavene jeg begynte så vidt på før i dag.


Ingen kommentarer: