tirsdag 18. november 2008

"Dagbok"

Tenkte jeg kunne skrive litt ala dagbok opplegg her i dag jeg, i stedet for å skrive om et spesielt tema.

Ja i dag er det tirsdag da. Skolen har vært ok. I kveld har de kommet fra Fjelltun og skal ha noe opplegget, så er det måneskinnstur halv ni. Jeg har ikke meldt meg på med noen, og sannsynligvis (og muligens forhåpentligvis) har ingen meldt på meg heller. Så da kan jeg sitte innivarmen og kose meg. Er jo driit kaldt i dag!

I helga var det musikk cafè. Anders Høgsås og jeg var konfransierer. Var kjempe gøy haha xD Så helga gikk med til å slappe av, være litt sosial og holde på med musikkcafèn. Så var det Nikodemus møte på søndag. Det vil si møte med litt allsang i begynnelsen og en liten andakt. Ellers så var det forbedere, bønnevandring og lærer Audun som snakket om det å være misjonær o.l.

Ellers veit jeg ikke om det skjer så mye resten av uka. Jeg har norskprøve på torsdag, så regner jeg med at der er møte også. Og på fredag reiser jeg hjem :)