mandag 2. november 2009

Allehelgensdag

Bilde003 Bilde002

I forbindelse med Allehelgensdag har det vært en del gudstjenester, andakter og konserter i Ski middelaldrene- og Ski nye kirke.

Lørdag var mamma og jeg på graven til Monica, deretter på musikkandakt i kirken.

På søndag var det først minnegudstjeneste hvor veldig mange som har dødd det siste året ble ropt opp. Var ca 105 stk. Var der med mamma, stefaren min, bestemor og bestefar. Koselig gudstjenesten. Når vi kom ut var det blitt ordentlig mørkt ute og man kunne se alle lysene som skinte bortover på alle gravene. Utrolig fint. “Lysene reflekterer stjernehimmelen” som presten sa. Halvtime senere var vi på konserten “Salmer til sorg og trøst” i Ski nye kirke. Sofiemyrkor hadde konserten. Veldig fint. Spesielt når alle i kirken også var med å synge. Møtte faktisk en lærer jeg hadde i 3-5 klasse i kirken. Veldig koselig :)

Mm, så dette er noe av det jeg har gjort i helga. Men jeg har fri til og med onsdag pga langhelg. Digg :)

Ingen kommentarer: