fredag 9. april 2010

Oppdatering fra Peru

Stund siden sist. Har vaert i Juliaca i 2 dager. Der sov alle jentene paa samme rom, og flere av doene ville ikke skylle saa vi maatte kaste bótter med vann oppi. Men vi overlevde det. Var veldig kaldt der. Ligger 3800 moh. Har vaert i verdens dypeste dal, sett Condor verdens tyngste flyvende fugl, nest lengste vingespenn. Er naa i Cuzco. En veldig koselig by. Vaert paa Macu Picchu, et av verdens "nye" syv underverker. Spennende. Laa langt utei skogen, hóyt oppe pá et fjell.

Her i Cuzco er det heldigvis litt varmere enn det var i Juliaca. Vi har vaert veldig heldig med vaeret, men har hatt litt regn i det siste. I dag har jeg tatt full kroppsmassaje. Deilig, og kostet kun 50 kr!

Ellers er jeg veldig lei av innpaaslitne gateselgere, men vi overlever det ogsaa. I morra reiser vi til regnskogen. Er ikke lenge igjen av turen!

Snakkes :)

2 kommentarer:

kimjonas sa...

Åh, du er heldig! Høres ut som en super tur, og det ser ut som alt er bra med deg? :-) skulle ønske jeg også fikk meg selv til å gjøre dette, for jeg er skikkeliiig misunnelig! klem

Anonym sa...

Hei! Virker som turen har vært helt topp. Får vel si velkommen hjem. Hos oss er det sommertemperaturer i dag. Hilsen Liv