mandag 29. august 2011

1 dag igjen!!

Anne Elisabeth og jeg på Bibelskole i England.


Om èn dag og et par timer flytter jeg til England!! Har nå vakumpakket 4 poser med klær. Det er rett og slett genialt!! Får plass til utrolig mye mer. En koffert og en trillebag er pakket nesten ferdig. Og det beste er at det ser ut til at jeg får med meg alt uten å gå over mine 23 kilo. Bagen er faktisk på under 20 kg selv med 3 vakumposer, to par sko, en stor toalett mappe og litt diverse.

Men er vel også på tide å forandre litt på bloggen snart. Headeren er det nok fint å få fiksa men vi får se når jeg tar meg tid.

I dag hadde jeg kjempekoselig besøk av Hanna og Anne Elisabeth. Lagde brownies med peanutter, sjokolade og fudge på toppen, og bestilte pizza med familien min. Så hadde vi oss en god latter på youtube hehe. Blir rart å reise tilbake til England uten Anne Elisabeth. Tenk vi har ikke vært lenger enn en sommerferie fra hverandre helt siden vi blei kjent! (for 4 år siden på verdens beste skole Drottningborg).

Sånn ser timeplanen min ut framover:
Onsdag: Flyet går kl 08 fra gardermoen. Lander 09.30 engelsk tid. Bussen til Plymouth går 12. Er i Plymouth 16.20 og blir hentet av pastoren og datteren Nicola på 18. På kvelden skal jeg være med på "body shop party" med vennegjengen hennes (som er på vår alder). Blir koselig :) Jeg skal bo hos pastor familien (siden eldste datteren Ruth på 20 nå er gift og rommet står ledig) i noen dager. Vertsfamilien min er nemlig på ferie og kommer hjem til helga.

Mandag møter jeg alle førsteåringer i mitt område og område koordinatoren min, og vi reiser alle sammen til Induction ca 1,5 time unna. Induction er altså den første undervisningen vi får som varer i èn uke. Så drar vi til ett annet sted for å ha vår første conference sammen med resten av de som gjør swym, om det så er 2, 3 el 4 året for de. Så etter å ha vært borte da i nesten 2 uker begynner arbeidet.....

1 kommentar:

Birdy sa...

Gleder meg til å høre hvordan du har det der :D Spennans!! Du er flott, jeg savner deg! <3