mandag 8. august 2011

Huset med det rare i

I går var jeg oppe på loftet for å finne en heklenål og garn - og fant ganske mye annet:
- Drillstaven fra jeg gikk på drilling sammen med kusinene mine
- Ridestøvler, ridehjelm, pisk og sløyfer fra rideleirer og stevner.
- En gul prinsesse kjole jeg fikk når jeg var liten
- Et diddelbilde jeg lagde og malte i 7.klasse
- Masse bøker!! Fem serien, frøken detektiv, leseløve bøker
- Kassetter med disney historier
- Glansbilder
- Spicegirls album med bilder
- Pokemon kort i et fotballkort samlealbum (hvor fotball korta er har jeg ikke peiling på)
- Klistremerkealbum
- Den store mappa vi alle måtte lage på tegneforminga i 5.klasse
- Utkledningsutstyr
- Kosedyr
- Russebuksa og lua mi
- Diverse ting jeg har lagd på K&H

Og tilslutt. Når jeg hadde lett gjennom haugen av esker og jeg nesten hadde gitt opp. Åpnet jeg en eske merket Merethe kosedyr. Og der fant jeg endelig håndarbeidsutstyret mitt!!


Ingen kommentarer: