torsdag 27. september 2012

"Følg med i neste episode av...."



Jeg har nå opprettet en ny blogg :) Hvis du har lyst til å følge med på min hverdag i england trykk på lenken over. Jeg kommer nå til å skrive på både engelsk og norsk (så lenge jeg ikke skriver kjempe masse!) Legg gjerne igjen en kommentar på min nye blogg. Er alltid koselig å se om noen leser innleggene :)

I år har jeg begynt på en bachelor i Theology med 'hounours' i mission og spesialisering i ungdomsarbeid. Meste praten er selv studier som blir levert på nettet, og som en del av graden jobber jeg som ungdomsarbeider i en menighet i utkanten av Bristol.


(For de som ikke forstod det, tittelen er inspirert av Brødrene Dal. Har innsett at jeg glemte min amazing t-skjorte av dem i Norge... Ikke det at britene vil forstå ordspillet på den, men likevel.)