mandag 17. august 2009

Back on Borgen!

På lørdag var jeg igjen tilbake på Borgen for å begynne med mitt 3 og siste år. Mamma og broren min var med nedover. Jeg er veldig fornøyd med rommet. I år har jeg eget bad med dusj og do. Jeg får til og med plass til sofa :D (nå har jeg 2 RAMMEmadrasser :D).

Lørdagen var det åpningsfest med tale og sang i møtesalen, klassesamlinger og aktiviteter på kvelden. Søndag var jeg med på aktiviteter på gresset kl 11. Veldig gøy:) Var også en del aktiviteter seinere på dagen. Så er jeg kjempe glad for at jeg har blitt godt kjent med 2 førsteklassejenter fra mitt nærområdet :D

Søndagen var det også møte på kvelden (kristent møte). Det var sinnsykt deilig å få være på møte igjen! Takk Gud for snille ansatte :)

I dag var første skoledag. Har bare vært info møte i møtesalen, fotografering, liten klassesamling hvor vi fikk utdelt timeplaner ol og brannøvelse og info om det. Deilig og myk start :)

Det er kjempe koselig å være tilbake igjen. Treffe igjen gamle venner, bli kjent med nye, få vært på møter igjen, og ikke minst få noen å snakke med når livet er tungt :)

Timeplanen er jeg veldig fornøyd med, og det samme med lærerne.

Ingen kommentarer: