torsdag 13. august 2009

Bestod :D


I dag bestod jeg teoriprøva! Du kan tro jeg er glad!! Hadde 5 feil ;) Jeg har egentlig ikke hatt lyst til å lese noe teori de siste ukene, men så plutselig bestemte jeg meg for å gjøre en innsats i lesing og oppgaver, og i dag møtte jeg opp i Drøbak.

Ellers kan jeg jo fortelle litt om de siste dagene. Søndag var siste dag på jobb. Rolig fin dag - hos alle beboere :) Resten har jeg lit problemer med å huske xD Mandag gjorde jeg også noe.... Tirsdag var jeg og Tina på besøk, etter på var jeg og feira 16års dagen til kusina mi. Var veldig koselig :) Onsdag leste jeg teori det meste av dagen, og spiste så middag hos bestemor. Fant noen ting til fra søstra mi som jeg vil ha med til skolen. Litt klær, noen kopper ol. Snart skal jeg ut med mamma og spise for å feire :D Så skal jeg endelig på kino å se Harry Potter, og da får jeg endelig treffe min gode barndomsvenninne Merethe igjen :D:D

Egentlig burde jeg ha fått rydda rommet mitt slik at jeg ser hva jeg skal ha med meg og får begynt å pakke xD Men nå gidder jeg ikke. Derfor sier jeg heller. Jeg KAN rydde rommet mitt og begynne å pakke!

:)

2 kommentarer:

Bruker sa...

Funker fint å rydde når man pakker ;) hehe. bare å flytte og pakke ned rotet...

Grattis med bestått! :D

Merethe sa...

Var kos å være på kino med deg, snuppa! Selv om jeg måtte spørre om det meste som skjedde.. Håper vi sees plutselig igjen! Pling meg når du er hjemme :D <3