mandag 31. august 2009

Dagene går

Nå sitter jeg i sofaen på rommet mitt og nyter stillheten og den rolige, kristne musikken på de bra høytalerne mine. Jeg må si det er veldig deilig å bare sitte på rommet alene og slappe av. Jeg har vært ganske sliten og en smule deppa i det siste. Og da trenger jeg å være litt alene... I dag har jeg vært flink og gjort "masse" lekser, så nå er jeg ekstra trøtt.

Nå har jeg vært på Borgen i ca 3 uker tror jeg. Det føles egentlig som MYE lenger (takk og lov er det ikke det!). Det har vært litt tungt å begynne på skolen igjen (selv om jeg bare går rundt og smiler og ler!). Men jeg har fått verdens beste og mest forståelsesfulle lærere i år! Takk Gud!

Det var så koselig i norsktimen her i forrige uke. Vi hørte på "Victoria" av Knut Hamsen på lydbok. Og som dere sikkert kan tenke dere så var ikke det kjempe spennende, så mange sovna. Tror du ikke at norsklæreren våres kom med "badeball" kjærligheter bare for å holde oss våkne! "Jeg bruker gjerne 100 kr for at dere skal følge litt med". Var ikke det bare super-duper-koselig!

Fredag til søndag var nesten hele russekullet på Hovden (oppe i fjellene et sted). Det var veldig koselig. Vi valgte russestyret og mange andre roller. Så var vi på fjelltur, koste oss, og fikk vite mange spennende detaljer om lærerne :P Under er noen bilder fra turen.

Fjortis turist på fjelltur!








Alle som var med på fjellturen på lørdag.


Anette og jeg leker fjortisser med russeklær på. NB. Feil farge på klærne!

Likte å ha på meg russebukse! Selv om den var alt for stor og burde vært i blå!

Iselin og meg :)

Ingen kommentarer: