tirsdag 20. oktober 2009

Kjempebra!

Jeg har rett og slett lyst til å si at jeg er kjempestolt av russen! For det første klarte vi å samle inn ca 160 000 kr på misjonsløpet! Det tror jeg er ny rekord! (Nå gjelder det bare å få inn pengene!).


Ellers tenkte jeg at jeg skulle nevne Aftenposten salgene. Når jeg i utgangspunktet hadde dette i tankene tenkte jeg at alle måtte selge minst 1 abonnement hver (vet du ikke hva det er snakk om? Les dette innlegget.)og at vi kom til å få inn maks 21 000. Men så fikk jeg høre at jeg burde sette målet litt høyere for da er det større sannsynlighet for at folk klarer å selge minst ett. Derfor ble målet på 2 per pers.


Nå har jeg sendt inn 139 abonnementer. Dette tilsier 36 000 kr, noe som er kjempebra! Aftenposten er veldig imponert, og sier at det er ny rekord! Av 81 elever er det 23 elever som ikke har levert i det hele tatt, men 2 av disse vet jeg at har solgt. Vi har også fått hjelp av 2 førsteklassinger, som tilsammen har bidratt med 5 abonnement :) Enda har jeg noen til på rommet som må sendes inn, så da regner jeg med at vi kommer til å komme opp i 150 abonnement! (En andreklassing har også klart å selge 2!). Dette tilsier 38 850 kr.


Av de som har levert har vi et snitt på 2,48 abonnement per pers! Det er fortsatt mulighet til å selge/kjøpe! :D


Vi er flinke, russ 2010 :D


1 kommentar:

Ina M. Gabrielsen sa...

Heilt herli!!! forsett sånn!! Dere er så sykt flinke heile gjengen:D (men oss kan dere seff ikke slå da;P)