torsdag 22. oktober 2009

Prøver, skole, stress og tida flyr!

Denne uka har jeg praktisk talt bodd på skolebygget, og studierommet. Hele tirsdagen satt Lizzie og jeg med gymplanen i gym. Man kan vel si det sånn at vi ikke var så veldig effektive, men slikt skjer når konsentrasjonen ikke er på topp.

Onsdagen satt jeg på studierommet med Lizzie igjen. Denne gangen begynte jeg først på historie leksa til fredagen. Så spiste vi grandiosa "namnam" :) Deretter gjorde jeg matteleksene, for så å gjøre èn repetisjons oppgave til prøva. Jeg satt med matte fra 17.00 - ca 20.00 (kveldsmat i mellom). Etter det var jeg dritt lei! Ellers leste jeg litt i en nynorsk bok jeg har, fordi vi hadde prøve dagen etter - altså i dag. Skrev novelle.

Dagen i dag har jeg dermed hatt nynorsk prøve, og så lest matte fra ca 16.30 - 22.30. Inni mellom dette var det kveldsmat og møte, så har tilsammen hatt 1,5-2 timer pause.

Så nå er jeg en smule lei lekser og skole, og det beste av alt er at jeg har 4 timer skole på lørdag - deriblant 2 timer kjemi! I helga er det også NLM russetreff. Det tror jeg blir gøy! Jeg skal stå i kiosken fra 13.30 - 16.30.

Neste uke har jeg heldigvis ingen prøver. Digg. Og så har det lang helg med fra fra og med fredag til og med onsdag! Men tida går alt for fort :(

Ingen kommentarer: