tirsdag 17. august 2010

Grimstad - here I am!

Jeg er tilbake på Borgen igjen - men denne gangen ikke som elev! Det er så utrolig koselig å være tilbake her igjen. Nå har jeg fått truffet flere av mine gamle x-klassekamerater før de drar hver til sitt nå til helga. Huff, lenge til vi får sett hverandre igjen nå..

Det er også utrolig koselig å se igjen mange av de vg2 og vg3 elevene som jeg ble gått kjent med. Og jeg får sett de noen uker til.

I morra har jeg første dag på jobb, så skal jeg ikke jobbe mer før tirsdag. Skal egentlig ikke jobbe så mye, men litt er bedre enn ingenting. Og siden jeg kjenner så mange her kommer jeg nok ikke til å kjede meg framover nei :)

Litt bilder fra vg1, vg2, og vg3.


Første dag på vg 1

Bryllup vg2

Masse skjøytegåing vinteren på vg3.

Russ 2010!! Jeg har også lyst til å ta førstisser og gjøre russeknuter i år!

1 kommentar:

Martine sa...

MERETHE ER SØØØT!