onsdag 4. august 2010

Sommer

Om 10 dager begynner skolen igjen for Borgenfolk. Og vet du hva? Det er egentlig veldig deilig å vite at jeg ikke skal tilbake på skolebenken å ha realfag, historie, norsk +. Veldig deilig faktisk!

Selv har jeg 7 dager igjen av jobben, og har da jobbet 5 uker. Noe som har gått veldig fort! Har nesten bare hatt kveldsvakter. Det har vært veldig deilig, men er greit med noen dagvakter nå.

Jeg har til og med lagd meg mat i ferien - fra bunnen av. Kryss i taket + at jeg har trent litt. Likevel føler jeg at det er masse jeg ikke har rukket.

Nå er rommet i garasjen ferdig installert med TVbord, DVD-spiller, DVD-er, nytt speil, nytt interiør, hyller og  bokhylle. Det eneste som mangler er bilder i rammene ;-)


48 dager igjen til jeg reiser :)

Ingen kommentarer: