onsdag 15. september 2010

8 dager igjen!

Om 8 dager er jeg i England!! Jeg gleder meg kjempemasse! Det er som når jeg var liten og ikke fikk sove, fordi jeg gledet meg så fært til noe. En deilig følelse som jeg ikke har kjent på veldig veldig lenge. Selv om jeg har visst at noe blir gøy, har ikke den samme gleden vært der. Bare en visshet. Men nå, nå gleder meg virkelig! Stefaren min prøvde å skremme meg litt: han tok høytlesning fra brosjyra om skolen, og tenkte at jeg ville få kalde føtter når jeg fikk høre alle regler og påbud. Den gang ei, jeg gleder meg enda mer ;-) (jada, visste om det meste før jeg søkte)

I dag begynte jeg så vidt å pakke. Akkurat nå føler jeg faktisk at jeg ikke kommer til å slite så mye med plass. Men vi får nå vente å se. Har funnet ut at jeg har sinnsykt med singleter, og ikke så mye med t-skjorter.

Må bare legge til at jeg i 1,5 dag nå har prøvd å lage plakatkollasjer og fremkalle bilder fra Japanphoto sin nettside. Enten har siden klikka så jeg må gjøre alt på nytt, og når jeg er helt klar til å bestille går det ikke. Grunnen er: safari. Når jeg bytta til nettleseren firefox alt kjempe fint. En stor smule irriterende, men nå er det i orden. Bare synd at jeg kanskje ikke får sett det før jeg reiser :-(


PS - kommentarer mottas med takk, selvom det bare står "hei". Da vet jeg i alle fall at du har vært innom bloggen min :)

2 kommentarer: