torsdag 25. november 2010



Ta en titt på den kule moppen vi bruker her: kost med ett vått håndkle på. Billig, men må si jeg foretrekker en ordenlig mopp (min duty disse tre ukene: vaske de to doene og dusjene in the Conference Hall etter frokost. Veldig greit :))

Tid for en liten oppdatering igjen! Forrige helg var jeg hjemme, og reisen og alt gikk veldig fint. Begravelsen var veldig fin, og jeg hadde en koselig tid med familien.

Nå når jeg kom tilbake har jeg en del å ta igjen av timer og innleveringer, men de er veldig forståelsesfulle, og jeg kan bruke den tiden jeg trenger. I dag ble jeg ferdig med oppgaven min om forkynneren på 1500 ord - rettere sagt ble romvenninna mi ferdig med å se over den i dag, så jeg kan printe den ut. Jeg har begynt på oppgaven om å lage en brosjyre om å vise hvem Jesus er til en bestemt aldersgruppe. Vi kan velge mellom 14-18 år, voksne eller gamle 65 +. Her oppfordrer de oss til å være kreative, og jeg liker veldig godt å gjøre noe annerledes. Ellers må jeg skrive en refleksjon på noen spørsmål fra bergprekenen, og vi har akkurat hatt om Den Hellige Ånd, og må i løpet av neste uke (el uka etter) ha svart på et brev ang noen spørsmål om emnet. Vi har hatt om Den Hellige Ånd hele denne uka + "The Father Heart of God". Veldig bra undervisning begge deler!

I går måtte jeg steppe inn på Netball laget, siden en del som skulle spille var syke. Jeg elsker å spille Netball!! Selv om vi i går tapte 70-1. Det høres forferdelig ut, men det er litt å få mange poeng i dette spillet. Og vi som spilte sammen har aldri spilt sammen som ett team, siden vi var en blanding av begge to, vi spilte mot det beste teamet i ligaen og banen vi spilte på denne gangen var veldig dårlig oppmerket og sannete. Og selv om det var kaldt ute hadde jeg det veldig gøy!

I dat feira vi Thanksgiving siden det er så mange amerikanere her. Vi har spist en veldig koselig middag. Minnet litt om julemiddagen på Borgen egentlig. Og etterpå spilte mange capture the flag ute - pilgrimer mot indianere. Nå ser vi på knøttene. Tydeligvis en tradisjon det også.

Ingen kommentarer: