fredag 8. april 2011

Alt går sin gang..

Nå har jeg vært hjemme i nøyaktig tre uker! Jeg må vel innrømme at det er litt rart å bo hjemme igjen. Plutselig blir jeg en liten kokk på kjøkkenet (ikke den beste vel og merke). Nå har jeg kun spist andres mat i egentlig 3,5 år :P Jeg har mindre rom, men har tilgjengjeld bedre bad :D De to første ukene hadde jeg besøk i fra venner på Bibelskolen. I dag hadde jeg min tredje vakt på sykehjemmet. Har fått noen vakter til fremover, men dog ikke så mange som jeg hadde håpet på. Men kanskje kommer deg seg. I dag fikk jeg jo plutselig 5 flere denne måneden. Har vært i kontakt med Langhus menighet, og skal kanskje hjelpe til litt der. Men i dag fikk jeg også en mail fra Ski menighet hvor ungdomsarbeideren gjerne vil ha litt hjelp. Gleder meg til å være med på det :)

Når det gjelder Bibellesinga mi har jeg nå kommet til kapittel 6 tror jeg i Lukas evangeliet :) I følge leseplanen min er jeg akkurat hvor jeg skal være til å bli ferdig med NT til 1 juni. Det er et mål som jeg tror jeg skal nå.

Nå reiser jeg inn til Oslo for å treffe Hanna og Iselin igjen :D Sist jeg så dem var i juleferien. I morgen skal jeg spille korpskonsert :O Folk som har vært med i skolekorpset tidligere har fått lov til å være med på noen sanger. Søndag blir det kveldsvakt.

Ingen kommentarer: