torsdag 14. juni 2012

Christ The Rock

På tirsdag ble det offisielt: Den 8 September flytter jeg til Yate som ligger utenfor Bristol for å ha min uplasseringen i en kirke kalt 'Christ the Rock'. Må huske å forandre bloggen min i sommerferien så det ikke står masse om Plymstock og Plymouth lenger. Må si det er vemodig å flytte herifra, men det skal bli spennende å oppleve en annen del av England. Her er hjemmesiden deres: http://www.christtherock.org.uk/ 

Jeg var overrasket over en av ungdommene mine på mandag. Vi hadde besøk av han som kanskje skal ta over etter meg, så en av de spurte meg hvem han var. Så jeg sa "han skal kanskje ta over min jobb". Svar var "Hva?? Skal du dra?? Jeg vil ikke at han skal ta over! Jeg vil ikke at du skal dra! Jeg skal gjemme togbilletene dine, eller vrake bilen, eller binde deg fast til en stol! Er det noen som har superlim så jeg kan lime fast skoene dine?" Så snur han seg til en av de andre ungdommene "Du vil heller ikke at Merethe skal dra, sant?". Så konklusjonen hans var å lenke meg fast til senga mi og sleppe meg løs hver mandag så jeg kan komme til klubb og ha 'inbetweeners'. Det var en positiv overraskelse! Var til og med noen av de som ble triste og sa "men da kan vi jo ikke ha 'inbetweeners' lenger!" Og jeg som trodde at de ikke likte det. Aww, jeg digger ungdommene mine :)

I går var jeg innom en av de lokaskolene for å snakke om muligetene mine for mentoring. Så sammen med en av lederne lagde vi en informasjonsplakat med "Wednesdays Drop in-sessions" hvor vi informerte om at i pausene er det mulig å droppe inn og ha en chat med en "outside youth worker". Så jeg begynner neste uke. Jeg er overraksa over hvor åpen de er for det. Jeg trenger bare å skrive meg inn, gå inn på kontoret, finne nøkkelen og låse opp rommet! Det som er utrolig trist er at det kun er noen få uker igjen og at jeg ikke kan fortsette neste skoleår :-(

Ingen kommentarer: