fredag 15. juni 2012

Surfing


Jeg surfa for første gang i dag! Veldig gøy, men utrolig slitsomt. Klarte faktisk å stå oppreist mer enn én gang. Utrolig glad jeg tok meg en liten spontan tur ;)





Så måtte jeg bare legge ved dette bildet! Dette skjedde da jeg fortalte en av ungdommene at en annen skulle ta over min jobb. Han prøvde å finne måter å binde meg fast på så jeg ikke kunne dra. Dette var reaksjonen "Neei!! Jeg ville ikke at noen skal ta over din jobb! Jeg vil ikke at du skal dra! Jeg skal ødelegge togbillettene dine, bussbillettene, bilen din. Har noen lim? Jeg skal lime deg fast i gulvet! Eller binde deg fast til senga de og kun slippe deg ut på mandager!" Det var faktisk en veldig positiv overraskelse ettersom jeg aldri hadde trodd jeg betydde så mye for han ved å bare være til stede på ting :)



Ingen kommentarer: