fredag 20. februar 2009

Oppturer

Etter en lang periode med mange tunge prøver og prøvelesing, har jeg vel sånn egentlig bare fokusert på hvor tungt ting har vært og "dratt meg selv" litt ned. (Perioden er vel og merke ikke over ennå før om en uke). Men jeg har hatt noen koselige oppturer som jeg tenkte jeg kunne nevne her:

- Onsdag 18.02. Da fikk jeg brev fra min gamle romvenninne, Iselin, som er i USA i år. Det var kjempe koselig(e)! Er skikkelig lenge sia vi har snakka sammen, og var vikelig en opptur i prøve lesinga mi!

- Torsdag 19.02. Etter en hard dag med bare fysikk (øve til prøve for så å ha prøve), var det veldig koselig å se film med Birgitta og Hanna etter kvelds. Lenge sia det nå. Etter på kom Michelle og vi gikk på lovsangskveld i møtesalen med vitnesbyrd. Det var også virkelig en opptur! Følte jeg ble fylt av Gud på det møtet :)

- Fredag 20.02. I dag er det minnes dag for en som var rektor på skolen her som døde for ikke så lenge sia. Og i den anledning er det kommet masse folk hit. Tror du ikke at jeg traff en av lærerne mine fra u. skolen?! Det var kjempe koselig å se et kjent ansikt igjen fra de traktene! OG jeg fikk høre at det var bare å komme å reklamere på u.skolen for Drottningborg! De trodde egentlig at jeg skulle ha kommet forrige fredag!

Nå begynner verden å smile litt igjen :-)

Ingen kommentarer: