mandag 16. februar 2009

Uka som gikk

Jeg tok en titt på en hjemmeside jeg hadde for nesten 2 år sida, og da ble jeg litt inspirert av dette. Jeg fikk nesten lyst til å lage meg piczo side igjen hehe :P

Akkurat nå:
Dato: 16. februar 2009
Klokka: 16.23
Været: Det snør
Hører på: p4. Akkurat nå er det reklame
Sitter: På rommet mitt på Borgen
Spiser: -
Drikker: -
Klesplagg: Olabukse, og hvit angora genser
Briller eller linser?: Egentlig briller, men tatt dem av
Tilstand: Trøtt og skolelei
MSN status: Frakobla
Snakker med: -
Annet: Tenkte jeg skulle om møblere

Uka som gikk
Bestedag: Helga! Var hjemme :)
Værste dag: Tja.. Resten av uka?
Kjedeligste dag/hendelse: Som over
Ukas høydepunkt: Å ake og være ute med Hanna. Reise hjem :D
Tristeste hendelse: -
Sang/gruppe: -
Film: Matrix Reloaded. Eneste filmen jeg har sett denne uka.
Beste program: Hvorfor det? med Trond Viggo. Er det eneste programmet jeg har sett.
Bok/Blad: "Men jeg så ham dø" av Loyd C. Douglas
Beste drikke: Cola
Beste matrett: Hamburger og pommesfritt, kyllingfile med eple og bacon
Ukas kommentar: -
Latterkrampe: -
Sitat/ordtak: -
Motto: -
Kjøpt: Trøste godteri, Matrix trilogien, Dirty Dancing 1 og 2, dørmatte, bok

Ingen kommentarer: