lørdag 21. februar 2009

My Bus Mate!


Her ser dere Hanna (hnholm.blogspot.com) sitt fine bildet av Sørlandsekspressens bakerste passasjerer den 13 februar 09. Foran her ser dere meg i rød genser som snakker med en gutt som jeg ble kjent med på bussen. To seter lenger bak ser dere Hanna og Anne Elisabeth som sitter og fniser og følger med. Legg merke til mobilen som Anne Elisabeth holder i hånden, som hun brukte til å skrive meldinger med til meg.

Og siden Hanna har vært så flink og tegnet dette fine, supre, nydelige og kunstneriske bilde må jeg jo nesten fortelle litt om denne turen! Det har seg nemlig slik at når vi gikk på bussen i Grimstad, så måtte vi bytte til en MYE trangere og FULLERE buss i Arendal. Og siden det var nokså fullt fikk jo ikke vi tre sitte ved siden av hverandre. Jeg ble derfor sittende ved siden av en veldig grei gutt (mens de etter hvert fikk sitte sammen bak og hørte litt av det vi sa.. tror jeg..).

Det var en veldig koselig busstur. Jeg har aldri snakket så lenge med en på bussen før. Vi snakket i sikkert 2,5 time, og da om ALT. Vinter, ski, skøyter, snowboard, Harry Potter, Ringenes Herre, Max Manus, bøker, Istid, hjemstedene våre, studier, kjøpesenteret i Grimstad, strikking, bussjåfører, osv! Veldig koselig kar! Den bussturen kommer jeg til å huske ;P

1 kommentar:

Hanna sa...

Hahaha! Det var så morsomt:D Får håpe vi (eller du:P) møter han igjen neste gang:)