mandag 9. mars 2009

Oppdatering :)

Se hva jeg fant i butikken i går! :D Det er EVIGHETER siden jeg sist spiste det. Det minner meg om korpsturer. Hadde alltid med meg kina hehe. På lørdag så gikk jeg faktisk å så etter det, siden jeg ikke hadde sett det på lenge. Og på søndagen, på vei tilbake til skolen, fant jeg det på bensinstasjonen! Da ble jeg glad!

Nå er jeg akkurat ferdig med vinterferien. Var deilig med en uke fri. Var noen dager på Geilo. Stod en dag på langrenn, og en dag på snowboard :O Står vanligvis på slalom. Men var veldig gøy! Var 2.gang i livet jeg sto1 Kjørte faktisk ned rød bakke noen ganger *stolt*. Ellers hadde jeg keyboardtime (er over 1 år siden sist :O), var en liten tur hos pappa, så Max Manus (veldig bra!), snakka over 2 timer med min bestiss Tina som bor i Japan i tlf, var i Oslo en tur med Michelle, og var i 18årsfesten til kusina mi :)

Nå er jeg trøtt! Det har blitt veldig seint de siste dagene (og jeg var jo på fest på lørdag, så da ble det enda seinere). Akkurat nå sitter jeg å skriver litt på facebook i tillegg som jeg skriver det her og spiller på munnstykke..

Men nå har jeg i alle fall oppdatert litt :)

Ingen kommentarer: