søndag 22. mars 2009

Helg! :D

Fredag den 20 mars sleit jeg meg gjennom 2 timer med kjemi, og det verste - 3 timer med realfagsmatte. 3 timer med stygge trekanter og medianer og med sirkler både inni og uten på. Men jeg kom meg gjennom og rett etter skolen bar det ned til byen i en stappfull varm buss som skulle ta meg til oslo om 4,5 timrs tid.

På freag spiste jeg pizza med min stefar og etterpå overnatta jeg hos bestemor og betsefar :) Det er så leenge sia sist! Jeg gjorde det så ofte nr jeg var liten :) Så på lørdagen fikk jeg rundstykker og varm god kakao laget av kokesjokolade!! Bese kakaoen ever!!!

Så skulle jeg egentlig en tur til pappa, men han fant ut at han skulle ut og besøke campingvogna, og kom tilbake seinere enn han trudde, så da blei ikke det noe av. Seinere hadde jeg en kjempe fin dag som innebar pizza på don pablos i ski, kino og en gå tur hjem til meg for så å være der litt :)

I dag skal jeg forhåpenligvis en tur til pappa før jeg igjen må inn på en stappafull buss, og i morra begynner den mest strevsomme uka på leenge..

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hørtes ut som en bra helg:)
Var det gøy på lørdag?
Sees på den stappa bussen!:p

Anonym sa...

Koslig!:) Angående writeren så funker den helt greit asso:) vi snakkes senere i kveld!:)