tirsdag 24. mars 2009

Bananpolitiker

Etter å ha fått åpnet de små sprekkene av øyne som jeg har på morran, til en stor brennende sol, skrudde jeg på den lille rød radioen min fra Clas Olsen. Og mens jeg fortsatt ligger i senga og bytter på å slumre på mobilen og prøve å stå opp kommer pluselig P4 nyhetene på. Her kommer det fram at høyre-politiker Jan Tore Sanner har fått noen skikkelig skjellsord etter seg av den Cubanske ambassadøren. Han ble nemlig kalt en bananpolitiker og insekt! Huff og huff, for noen ord. Hva kan man si? Stakkars mann. . . ?!

3 kommentarer:

Silje sa...

kan jeg være ananaspolitiker?

Litt sur og gul, med en fancy lue!

Anonym sa...

Velfortjent!:P kan jeg være eple-politiker? :P Nei forresten det vil jeg ikke:D Jeg vil være en mange kant/regulær firkant!:D

Merethe sa...

Haha ja kom igjen dere ;P