onsdag 11. mars 2009

Framover

Det er igjen tid for en liten oppdatering, og jeg bestemte meg rett og slett for å skrive ned de tingene jeg gleder meg til framover :D
- Nattameldinger ;P
- Uke 12. Får vite hvem som har kommet inn på Borgen (krysser fingrene for deg Tina :D)
- 20 mars. Skal forhåpentligvis HJEM! :D
(- Stjerner i Sikte. Gøy, men stress!!)
- Påskeferien
- Klassetur til Mallorca i mai.
(- Siste skoledag 6 juni. Deilig å være ferdig, men da slutter jo 3.klasse :-( )
- Bursdagen min 21 juni (jeg blir 18 år! :O)
- Dra til Japan og besøke min bestevenn Tina! :D
- 16 Juli. Tina kommer hjem fra Japan for godt :D
Så gleder jeg meg kjempe masse til Iselin og Sveinung kommer tilbake fra Usa!



(ser dere det delte hjerte på sjokade skiva mi?)
Savner alle mine venner i utlandet!!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Wow, Merethe! To oppdateringer på to dager, det er ikke verst!:D
Veldig fint hjerte:p

Merethe sa...

Takker ;-)

Silje sa...

Eyy Merethe på blogg! Konge

men du ikke gled deg te siste skole dag. jeg bynner å grine bare jeg tenker på den.

Merethe sa...

Okay da, sant. Da slutter jo dere :'( DET er trist!!