fredag 6. februar 2009

Rydding


Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er av den mest ryddige sorten, selv om jeg sånn egentlig liker å ha det ryddi rundt meg. Jeg var flink til å rydde rommet mitt de første månedene her på Borgen. I fjor var jeg så lei av å ha det rotete på rommet hele tiden (og det var faktisk ikke mitt rot), så i år skulle jeg være flink. Rydde og vaske ofte. Men etter jul kom jeg til et punkt hvor jeg rett og slett ikke orka å rydde. Jeg vaska gulvet på rommet mitt på en fredag, dro hjem, når jeg kom tilbake på mandagen og brukt det en dag, hadde hybelkaninene allerede begynt å komme.

Men i går tok jeg et lite opprør med meg selv (akkurat, et lite). Jeg skulle nemlig ha overnattingsgjest, og da måtte jeg nesten i alle fall vaske gulvet så ikke den stakkars overnattingsgjesten min skulle bli overfalt av hybelkaniner. Jeg tok også noen bilder mens jeg holdt på:

Sånn så pulten min før jeg begynte..


Rommet generelt. Jeg hadde akkurat lagt alt som var på gulvet i senga, slik at jeg kunne vaske..

Senge mi..

Mine husverter samlet på ettsted, etter at jeg har kosta gulvet..

Resultatet.. (Etter litt bruk av rommet igjen.)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jaa.. kjenner meg veldig igjen der i ryddinga altså! Jeg rydda rommet mitt idag, og det har jeg ikke gjort på flere uker nå.. Puuh, sier jeg bare xD