torsdag 28. januar 2010

Helga


I morra reiser jeg hjem. Første gang siden juleferien. Iselin skal være med :D Vi skal såklart spise på BALKAN pizza og kebab house. Nam :D Skal se om vi ikke klarer å få sett Sherlock Holmes filmen. På lørdag skal vi til Oslo i misjonssalen :) Søndag reiser ho til søstra si i Oslo. Mandag skal kjemiklassen til Blindern. Kjempe greit at jeg bare kan møte opp der halv ti, istedenfor å måtte reise fra skolen 6.15. Så skal vi spise på Peppes Pizza (gratis!!!) etterpå :)

I dag hadde jeg kjemiprøve. Den var delt med både en praktisk og en teoretisk del. Tror det gikk greit. I dag bør jeg egentlig få gjort dette:
- Tatt igjen matteleksene
- Gjøre historie leksene
- Skrive nynorskoppgaven med frist til søndag.
- Jobbe som "fredsmekler i Borgerkrigen på 262". Dvs at rommet mitt bør ryddes!!
- Vaske klær!!

Bildet fra bryllupet den 16.01.10

Ingen kommentarer: