onsdag 12. mai 2010

Eksamen!

Jeg ble en liten smule lykkelig når jeg kom opp i matte R2 i dag og nynorsk - istedenfor kjemi. Og det ble enda bedre når jeg fikk vite at jeg var den eneste i kjemiklassen på 10 elever som ikke kom opp i faget. Og siden jeg kom opp matte skriftlig og alle unntatt meg kom opp i kjemi er sannsynligheten mindre for å komme opp i noe av det muntlig. Og da må jeg få lov til å glede meg over en ting: ALDRI mer KJEMI!! (Eller i alle fall ikke noe mer før eventuelle medisinstudier) :D Jeg tar gleden på forskudd!

Har eksamen 21. mai i hovedmål, 26. mai matte, 29 mai nynorsk. Så ikke noe mer skole el eksamen før 8 el 9 juni :D

18. mai er siste undervisningsdag. Det blir kjempe digg, samtidig som litt trist. I dag er det en måned til avslutningsdagen :( Veldig blanda følelser!!

Nå merker jeg er klar for ett helt år uten NOE karakterpress, eller krav. Jeg gleder meg til England, og jeg gleder meg til å jobbe på Borgen litte grann :D

2 kommentarer:

Edel Garstad sa...

kommer til aa bli rart naar eg komme tebake og du ikkje e der! :(

Edel Garstad sa...

saa kjekt!! det blir konge aa se deg igjen da :D