søndag 17. oktober 2010

Hiking

Jeg tror ikke vi har hatt en eneste dag med kun regn. Det må i så fall ha vært første el andre uka. I det siste har vi hatt fint vær omtrent hverdag, eller i alle fall opphold. Lørdag var vi en gjeng som gikk tur opp til en ås/høyde ikke langt unna skolen. Koselig og deilig. Rart å se ned på skolen som ligger der ensom og alene med bare grønneenger, trær og sauer rundt.

"We are in the middle of nowhere!" "Yes, but we are at least in the middle of nowhere with 170 other people" -Salome

"I lost my pen" "Where did you lose it?" "If I knew that, I wouldn´t have lost it." - Salome

Digger min gode tyske venn, Salome, sine kommentarer :D

Btw, vi har masse søte små kaniner og ekorn løpenes utenfor vinduet. I går klatra et ekorn ned veggen vår! De er så søte! :)

Nå begynner en ny uke. Forrige uke hadde vi 10 timer om brevet til hebreerne. Denne uka er det forkynneren, eller Ecclesiasties som den heter på engelsk som står på tur, "Personal evangelism" og noe mer som jeg ikke husker. I morra er det Netball trening, onsdag skal jeg sannsynligvis spille kamp, jeg skal lede diskusjonsgruppe i morgen med ei anna jente, søndag skal jeg igjen jobbe på cafe for homeless/drugattics ol som min outreach. I dag hadde vi forresten en annerledes søndagskvelds gudstjeneste. Stille/refleksjonstid/lytte til Gud tid 1 time. Det måtte være stille overalt, og vi fikk et ark med spørsmål som vi kunne svare på hvis vi ville. Likte det :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Høres veldig spennende ut! :D Det er så gøy å lese om hva du holder på med der borte! :D
Gøy at du har fått deg en tysk venn! Regner med at du er i EKSTASE! :D Haha
Sykt søtt med det ekornet også! Når jeg får mer penger kommer jeg å besøker dere! :D
Brevet begynner å komme seg nå forresten, tjohei! :D
<3

Espen sa...

Ikke noe regn? Er du sikker på at det er England du har kommet til?