fredag 23. september 2011

Èn uke!


Nå har jeg bodd i dette huset i èn uke. Dette er utsikten fra vinduet mitt (man kan se vannet!).



Her kommer litt bilder fra nabolaget. Det gule huset er der jeg bor.






Pasty! Typisk Conrwall/Devon ting. Er fyllt med kjøtt, løk og noe andre greier. :)
Været har vært så som så. De første dagene var som regel fyllt med 5 min sol, 5 min overskya, 5 min regn, sol, regn etc. Er bare duskregn da (og så kommer det kanskje en skikkelig regnskur i en liten periode). Men de to siste dagene har det vært kjempefint og varmt nok til å gå i knebukser og t-skjorte :)

Foreløpig er min ukentlige timeplanen slik:
Mandag: Cluster møte 9-12.30 (alle SWYM studentene i mitt område (9stk?) møtes og har frokost, bibelstudier (Apostlenes gjerninger fram til jul), bønn, lovsang etc.
19-22 Ungdomsklubben Dynamic
Onsdag: 18-19  Faith and Football. Fotball for de som ikke er så flinke men vil gjerne spille :)
Søndag: Junior class under gudstjenesten.

På lørdag skal jeg på the Net som er i en kirke i byen. En event for ungdom, så en del fra ungdomsklubben her kommer dit.
Forhåpentligvis blir det bibelgruppe med noen av ungdommene snart, og jeg prøver å få en fot inn i skolen :)

1 kommentar:

Becca sa...

så kjempefint ut! Virker som et bra sted:) Jeg holder også med apostlenes gjerninger osv på college:)